uudised header 1130x300

Eesti keeles rus fin eng

Eesti Toidumess - Sööma! toimumise aeg ja koht

Reede ja laupäev, 4.-5. mai 2018, Tallinna Lauluväljak, kell 11-20, sissepääs tasuta

Esitleja

Messi esitleja

Suurtoetaja

Suurtoetaja

Lauluväljakule kerkib Eesti Toidumess - Sööma!

Selle nädala reedel ja laupäeval toimuva Eesti Toidumess - Sööma! lavade, bokside ja muu inventari paigaldus 70 000 m2 Lauluväljaku pinnale on täies hoos. Toiduhuvilistele hakkavad oma tooteid ja teenuseid tutvustama ligi 2000 toiduvaldkonna ettevõtetega seotud inimest.

Loe lähemalt »

Tere tulemast DecoArtis elustiili lounge’i!

DecoArtis esineb Toiduliidu laval reedel kell 15.30

Mida aeg edasi, seda rohkem hindavad nii tipp- kui kodukokad üha rohkem toidu kvaliteeti ja selle looduslähedust ning stiilset serveerimist. Lisaks maitsvale ja kaunilt serveeritud toidule on mõnusa meelolu loomiseks olulised ka lauanõud ja muu atribuutika. Kõik see kokku moodustab tervikliku kogemuse täiuslikuks toidunautlemiseks. Restoranidele on stiilsed lauanõud ka üheks eristumise võimaluseks ja klientides vau-efekti tekitamiseks. Elustiilitooted on saanud loomulikuks osaks meie igapäevaelus ja nii ka köögis.

Loe lähemalt »

SMILETEX esitleb: kvaliteetsed ja isikupärased tekstiilitooted HoReCa sektorile

Smiletex koka- ja ametiriiete moeetendus toimub reedel kell 12.30 Toiduliidu laval

Hea toidu-ja restoranikultuuri juurde kuuluvad lisaks maitsvale toidule ja meeldivale teenindusele ka paiga atmosfääriga sobivad tekstiilid alates laudlinadest ja salvrätikutest ning lõpetades kokkade ja saaliteenindajate rõivastega. Eristumiseks on tekstiilid lihtne, kiire ja tänuväärt lahendus.

Põhjused miks panustada kvaliteetsele tööriietusele:
·       Aitab rõhutada omapära, olla meeldejääv ning mõjuv.
·       Õige valik hoiab personalil ühist joont, aitab kandjal häälestuda tööle ja tekitab personalis kuuluvustunde.
·       Nägusalt, trendikalt või vastavalt vajadusele formaalselt riietudes on klienditeenindaja ettevõtte liikuv visiitkaart. See kannab sama suurt visuaalset sõnumit nagu ülejäänud  interjöör restoranis või hotellis. Töötajad on kõige väärtuslikum ressurss, et viia sõnum ettevõtte kaubamärgi ja filosoofia kohta lõppkliendi teadvusse.
·       Kuidas valida? Hea on silmas pidada järgmisi märksõnu: mugavus, lihtsus, värvid ja kvaliteet. Edasi võib  liikuda isikupärase stiili, eritellimus- ja trenditoodete suunas.
·       Kaasa töötjad protsessi. Töötaja on see, kes peab valitud riietuses suurema osa oma päevast veetma. Kui see osutub mittehingavaks ja ebamugavaks on investeering tehtud läbimõtlematult.

Loe ja vaata lisaks: www.smiletex.ee

smiletex4.jpg